Az Inter és a Nike 15 éves házassága a leghosszabb sportszergyártó cég és futballcsapat közti kapcsolat Olaszországban.
„A 2012/13-as idényre újdonsággal próbáltuk meglepni a szurkolókat, természetesen a tradíciók megtartásával. A megszokottnál jóval vastagabb, dominánsabb csíkok tisztaságot és eleganciát sugároznak. Az idegenbeli mez teljesen piros lett, mert a vörös a szenvedély, az elszántság és a szeretet színe – ezek a tulajdonságok mindig is jellemezték az Intert és a rajongóikat” – Cristian Carugati, a Nike olaszországi marketingvezetője ad némi háttérinfót.
Ha minden igaz, Massimo Moratti kérése volt, hogy az idegenbeli trikó viselje Milánó városának színeit – ennél látványosabban nehéz lett volna kivitelezni…
A hazai mez belső, hátsó nyakrészén pompázik a klub szimbóluma, az „Il Biscione”, azaz a kígyó. A nyakrész külső, hátsó felén pedig a fantáziadús Inter felirat olvasható, ha esetleg tükör előtt állunk háttal és netán elfelejtenénk, melyik csapat ruhadarabját viseljük.
Az elmúlt idényhez hasonlóan a Nike környezetbarát módon ezúttal is újrahasznosított műanyagból készítette a cuccokat – egy mez élete 13 műanyagpalack halálába került. Eme eljárásnak köszönhetően ezek a mezek 23%-kal könnyebbek és 20%-kal erősebbek a Nike korábbi modelljeinél. A Dri-FIT technológiának köszönhetően elszívja a nedvességet, segít a labdarúgó izzadt testét hűvösen és szárazon tartani, mint egy intim betét.